Saturday, January 27, 2007

scrapträff


Igår var jag på scrapträff på scraproom. Det var trevligt som vanligt. Jag och Isa körde dit tillsammans och vi satt vid samma bord som Sonja. Mycket prat och skratt blev det precis som vanligt samt pizza till kvällsmat. Jag fick knåpat ihop fem layouter så jag är nöjd. Har väl inte så mkt mer att berätta så jag länkar bara in mina fem layouter...

Det som var värst i går var nog när vi körde hem för det var tö och regnade på vägen dit och när vi sen skulle åka hem så var det minusgrader. När vi gick till bilen var det bara is på vägen, men som tur är så har vi ju mest stora vägar att köra på när vi ska hem så det var ju inga problem i det avseendet...







7 comments:

Sonja said...

...tycker ändå du kan bli min personliga mentor:)
*Ber snällt* hihi....

Superfina lo's allihopa:)

Kramis *S*

Helena Påhlsson said...

Jättefina allihop men fastnade speciellt för Titt-Ut !

Anonymous said...

Jättefina LO´s

Att du kan vara så produktiv, jag är en snigel i jämförelse. ;-)
Det tar tid.

Ha en bra dag.
Kramiz
Ingela

Ejris said...

så mycket du fått gjort:O wow åh så snygga alster dessutom.
skulle behöva en cybergruop för att det ska hända lite fast är iof ganska nöjd de sista dagarna...
kram

Anonymous said...

Det var dutkigt av dig att hinna så mycket fina LOs. Jag brukar prata bort all tid på träffarna :)

Ejris said...

du kan skicka bilden till fotokursen till:
ejris@yahoo.se
krånglar det tjoa till
kram

Virre said...

Wow! Fem Lo:s på en träff, jag är impad. Jag brukar kunna knåpa ihop en Lo på en kväll dvs ca tre timmar. Vilka fina Lo.s dessutom!!