Monday, January 8, 2007

nackont

Tänk att det alltid är ngt som gör ont eller ngn som är sjuk eller så. Nu i förmiddags satt jag här hemma och plötsligt small det till i min nacke. Det gjorde fruktansvärt ont och jag har varit yr och illamående till och ifrån under hela dagen samt haft lite problem med att vrida på huvudet pga smärtor. Ringde ryggakuten nu i eftermiddags men de stängde tidigare i dag så jag fick be dem ringa upp mig i morgon istället. Får se om jag kan få en tid och om jag kan få ngn att ta hand om barnen under tiden. Det är inte alls ngn hit att ha med dem på ett sånt ställe för då går det inte att slappna av över huvud taget. Men det löser sig nog på ett eller annat sätt. :-)

Isac ska till dagmamman i morgon igen. Han har varit ledig sedan innan jul, så det blir nog skönt både för honom och för mig att han kommer iväg igen..
Ska iväg och fika med några mammor som också har barn i Lucas ålder i morgon så det ska bli kul.
Hoppas alla haft en bra dag i dag. Dagen har varit bra här trots smärtorna. Vi gick till mormor och morfar och tog bilen hem. Så lite har vi varit ute och rört oss. Tråkigt nog började det regna efter att vi gått hemifrån så det blev till att morfar körde hem mig så jag kunde hämta bilen. Tur att det går att lösa. :-)

3 comments:

Ejris said...

AJ stackare ont i naceken ingen höjdare...

lov ledigt i all ära men ändå innerst inne är det skönt när rutinerna rullar på igen.....(fast utan sovmornar då förstås suck*)
kram

Sonja said...

Ja man kan ju undra... min nacke är ju mycket bättre här nu! Du kanske hade kommit fortare till hos min kotknackare än inne i stan?
Iallafall, hoppas du får tid snabbt! Det ÄR hemskt med onda nackar!

Kram kram *S*

Anonymous said...

Usch så eländigt med förkylning och nackont! Krya på dig!!!!

Kram, Gunvor