Friday, January 19, 2007

Magnolia stämplar


I dag fick jag mitt paket med magnolia stämplar som jag kunde hämta ut på posten!! Sååå kul. Det enda tråkiga är att jag inte har tillräckligt med ez-foam för att montera alla stämplarna. Får väl se om jag får till att kolla lite mer i morgon och montera de stämplarna som jag allra helst vill ha med det samma. :-)


Läste dessutom på scrappiz att mina hänglar stämplar kommer att komma i början av nästa vecka. Längtar efter dem med. :-)


I dag var Sonja här och fikade med oss på förmiddagen. Det blev rabarbersmulpaj med vaniljglass. Sååå gott det var och väldigt trevligt med fikabesök. Det tackar man ju aldrig nej till. Den enda nackdelen är att man inte får gjort ngt nyttigt här hemma, men det är ju inte så roligt att göra ändå så varför känna sig ledsen över det?? hihi

På eftermiddagen körde vi hem till farmor och farfar och lämnade kalendern jag gjorde till dem. De gav ju bort den de fick i julklapp till farmors syster för att den nya inte hann komma. Vi fick sett en hel del på vägen från Klippan till Påarp i alla fall. Det var både hagel, regn, sol och dubbla regnbågar. Vi såg både tåg, brandbil, ambulans och polis. Det tråkiga var dock att det även var en trafikolycka vi körde förbi, därav alla utryckningsfordon. Det kändes inte så bra att se bilarna där och alla brandbilarna. Det var visst en som var fastklämd också så det var väl ingen hit alls...


Nu ska jag se om jag inte kan få Lucas att somna eller bli trött kanske. Han vaknade efter att vi kom hem och visar inga som helst tecken på att han vill sova, den lille filuren...

4 comments:

Sonja said...

Ja, det var ju klart att du hann o försvinna nu när jag väl damp ner här:) Såg klart min Wallander o "go'natta" kidsen o så var du borta!? Så kan det va'!
Nåväl, jag tackar o bockar för en mysig fika idag, vilket inkluderar pajen - yummie! Det avböjer man ju inte:) Antar att du suttit o klappat dina nya stämplar halva em, hihi!
Vi 'ses' i morrn gissar jag:)

Kram kram *S*

Anonymous said...

Kul med nya stämplar :)

Ha det gott

KRam Eva-LEna

Ejris said...

hm i en viss ålder på ungarna är det farligt att sova:S ialla fall verkar de små tycka det kanske just för vi vuxna behöver en lite lung o själv tid en liiiiiten stund men ack det kan vara klurigt att få till.

Glass..hm ska nog be gubben köpa lite för min hals kanske lidrar lite..paj eller annat gott till hoppar jag i dag....

kram

Lilo said...

Jättefina kort! Ångrar att jag inte beställde Magnolias paket med stämplar... men kanske hittar de jag helst vill ha till styckpris sedan. =) Månadspaketet går på ca 250 kr per månad, men jag har skrivit lite om det i min blog.