Tuesday, January 16, 2007

En ny utmaning

Jag hittade en ny utmaning i Ulrika (krockans) blogg.

Hur ofta bloggar du? När jag har lust och har ngt att skriva om. Ibland varje dag ibland mer sällan.
Varför började du blogga?Dels för att jag tyckte det verkade vara kul och för att släkt och vänner kunde gå in och kolla vad som händer hos oss. Har ju släkten i Danmark och det är ett bra sätt för dem att hålla koll på oss.
Hur länge har du hållit på? Sedan slutet av 2006.
Kan du tänka dig att du bloggar fortfarande om tre år? Det hoppas jag för det är ju kul.
Vad vad skriver du helst om? Vad som händer i mitt liv och med familjen, lägger även ut kort och layouter som jag gjort.
Hur många bloggar läser du?Ganska många!
Har du skaffat dig nya vänner/bekanta via bloggar?Nej, det har jag inte, inte ännu i alla fall.
Dina favortbloggar som handlar om eller skrivs av scrappare? Många av de som jag kollar varje dag. Marie, Maria, Gunvor, mfl. Kolla gärna i min lista med bloggar. :-)
Dina favoritbloggar som inte handlar om eller skrivs av scrappare? Hmmm... tror alla är scrappare som skriver i de bloggar jag går in i. Näää Karin (guppyn) är nog inte scrappare. :-)
Lämnar du alltid avtryck efter du läst någons blogg? Försöker lämna avtryck men det är tyvärr inte varje gång jag gör det. Ska nog försöka göra det så alla kan se att man varit inne och kollat.

Någon som känner sig utmanad??

Jag har ytterligare en liten utmaning till mina läsare (lånade även denna från Ulrika): Snälla, lämna en kommentar så jag vet vilka som läst och kan komma och hälsa på hos er. Jag vet ju en del av er som är här och läser titt som tätt, lämna kommentar ni också!! Tusen tack på förhand!!

3 comments:

Anonymous said...

Jag läser! :)

Kram
Ulrika
http://sweetsweede.blogg.se

Sonja said...

Testade även denna utmaning... kul:)
Har för lite att göra idag tydligen, hihihi!

Kram *S*

Anonymous said...

Hej Pia!

Jag är här och läser lite och snodde med mig dina utmaningar så jag ska skriva svar på dem nu.

Kram Petra