Thursday, January 11, 2007

jag har scrappat!!

Jag har scrappat för första gången på flera månader. De fem första layouterna för året blev klart i går.
Jag körde hem till Sonja i gårkväll efter att barnen ätit och badat. Vera och hennes systerdotter kom också dit. Sen satt vi hela kvällen och scrappade. Fem layouter blev det till samt en massa skratt och prat och fika. Det var jättetrevligt, tack tjejer för en trevlig kväll!!

En layout på Lucas och min kompis lilla dotter. Hon ville hålla dockan varje gång vi sågs till att börja med. Så söta de var tillsammans. Och så fick jag chansen att scrappa lite i rosa för en gång skull...
Isac hittade denna mini kundvagnen på scraproom en dag vi var där och handlade. Tyckte det såg så roligt ut när han kom gående med denna. :-)

Första leendet på Lucas som jag lyckades fånga på bild. Här är han endast 17 dagar gammal på sin mormors 50-års kalas. Gillar denna bilden massor och är faktiskt jättenöjd med layouten!



Isac badar hos kompisar i deras pool. Det var nästan omöjligt att få upp honom ur poolen även om han skakade av köld. Så roligt han hade där. Detta är två dagar efter att Lucas föddes som vi var på kalas...


Lucas sitter i knät på vår stora nalle. Tycker om storleks kontrasterna. Fick använt mina stjärnor till QK också...

6 comments:

Anonymous said...

Jättefina LOs! :)

Anonymous said...

Du är verkligen en snabbscrappare vännen.....det är mer än jag har gjort på flera månader =) Kram till dig

Anonymous said...

Finfina grejer! Fastnade för shoppar-LOn. Det är väl för att de tär 'mina' färger. Du är väldigt duktig. Ska kika in fler gånger :)

Pia said...

Tack för komplimangerna.

Ejris said...

åh vad produktiv du är*avis
jag har ialla fall gjort en liten ide ajg haft*rodnar* men vill ha lite vinter foton att scrappa men det får man nog glömma....fota lera då möjligt vis*mutter


kram

Annika said...

Wow, så produktiv du varit! Och vilka fina LOer! Kul att få komma iväg sådär och pyssla en kväll med. Ha det gott och sköt om dig! Kramis!