Saturday, January 6, 2007

ny utmaning...

Hittade en ny utmaning hos Martina.

FÖRSTA
Riktiga jobb: På dagis
Egenköpta CD: Oj det kommer jag inte i håg
Piercing/tatuering: I naveln, men det har växt igen efter senaste graviditeten.
Riktiga kärlek: Pelle
Fiende: Hmmm... ingen jag vill nämna här.

SENASTE
Biltur: Från Sonja i går
Kyss: I morse
Låne-bok: En bok om digitalfotografering som jag aldrig hann läsa...
Film sedd: hmmm... sagan om konungens återkomst när den gick på tv i jul tror jag...
Dryck förtärd: saft till maten
Mat äten: fläskpannkaka
Telefonsamtal: Med Sanna
Skiva spelad: Vet inte, ngn julskiva var det nog.
Irritation: Att jag inte hittade det jag ville på internet...

JAG
Vill: Må bra och gå ner i vikt och hitta ett nytt jobb
Har: ingen lust att städa
Önskar: välmående och ekonomisk stabilitet för familjen
Hatar: orättvisa
Är rädd för: smärta
Hör: tv:n bakom mig och lucas lyckliga tillrop för att han fick sitta i gåstolen.
Undrar: om jag ska gå och lägga mig tidigt eller hitta ngn bra film att kolla på i kväll
Ångrar: mina utbrott jag inte alltid kan kontrollera.
Älskar: mina vänner och familj
Sjunger: hellre än bra
Gråter: ofta

JA ELLER NEJ
Jag har en dagbok: Nej
Jag gillar att laga mat: ibland om jag får stå ostört vilket händer sällan nu för tiden.
Jag har en hemlighet jag inte delat med någon: nej det tror jag inte

FAVORIT
Nummer: 6
Färg: naturfärger typ brun, beige, grön
Dag: fredag
Månad:Juni / Juli
Drycker: cola

FÖREDRAR
Gos eller hångel: Gos
Te eller kaffe: Te
Mörkt eller ljust öl: inget öl alls
Rött eller vitt vin: hellre vitt än rött

INOM DET SENASTE DYGNET HAR JAG
Gråtit? Nej
Hjälpt någon? ja
Köpt något? Ja
Gått på bio? nej
Sagt 'jag älskar dig'? Ja
Saknat ett ex? Inte det minsta
Skrivit i en dagbok? Nej.
Haft ett seriöst samtal? Ja.
Saknat någon? Ja
Kramat någon? japp

Vilken tur att det finns utmaningar så man kan skriva ngt i bloggen även om det inte hänt ngt speciellt om dagarna att berätta om. ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Tack för utmaningen Pia, jag hängde på.
Kramiz
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/