Thursday, January 25, 2007

kort...

Jag har haft båda barnen hemma hela dagen i dag. Lite av en sjukstuga med hosta, snuva och lite feber... Men det har gått bra, det var rätt lugnt vid kunch då båda barnen sov en stund samtidigt... så skönt, men jag vågade inte lägga mig för då hade säkert en av dem vaknat...


I kväll innan kvällsmaten fick jag gjort två kort. Blev faktiskt ganska nöjd...

Isac bakade kladdkakemuffins i kväll. Såå gott. JAg som ska banta har lyckats äta ett par... Det är nog ngt fel på mig... undrar om det finns medicin mot att inte kunna hålla sig ifrån sånt?

Kolla in min lille nyårskille. Så söt och glad han var, trots att han var sjuk och kräkte upp all välling så fort han fick det i sig... Värre var det dagen efter...
Detta foto hittade jag i kameran som inte varit tömd på hela året.

1 comment:

Sonja said...

Korten blev ju jättefina - du är både flitig o duktig på att använda dina stämpelmotiv:))

Håller tummarna på att ni får sova alla inatt - krya på er!
Vi ses imorrn' föresten:))

Kram *S*