Thursday, January 18, 2007

Årets första kort...











I dag har jag gjort årets första sex kort. Annette kom och hälsade på efter att jag lämnat Isac hos dagmamman. Vi satt hela förmiddagen och pysslade och pratade och lekte lite med Lucas. Jag hade jättetrevligt.... Tack tjejen för en underbar förmiddag och trevligt snack. ;-)




Fick gjort sex olika kort. Är glad för det börjar ju bli lite grand som jag gjort denna månaden. Tur att jag inte tar så lång tid på mig. Två gånger har jag pysslat och redan har jag fått gjort totalt 5 layouter och 6 kort i år. :-)




Efter att jag hämtat Isac så körde vi till Isa och barnen och var där hela eftermiddagen. Barnen lekte och hade kul, och gjorde lite hyss och bus också. Precis som det ska vara med andra ord. :-)
Isa passade både Lucas och Isac medan jag och Pelle var på banken. Det verkar vara en trevlig och bra kille vi har fått där som är himla lätt att prata med. Det känns bra. :-)

Jag har inte så mkt annat att berätta i dag så jag sätter mig nog och spelar lite wow.




3 comments:

Sonja said...

Supersöta kort och vilka fina färger o motiv - jättelyckat fjällan:)))
Ja, det vill jag lova att du sitter o spelar 'wow' nu, *asgarv*
Nu måtte Pelle vara glad, tihi:)
Nu är du inte bara fast i scrapträsket, utan även i 'wow-träsket':))

Kram på dig//Sonja

Anonymous said...

Söta kort,

"ler" hoppas din Per är snällare än den jag skyller på....

Kramiz
Ingela
http://coelogyne.blogg.se/

Anonymous said...

Jättefina kort Pia!

Kram, Gunvor