Friday, March 2, 2007

Pysselvänner

Så skönt det är att ha många pysselvänner och så mycket jag får gjort då! Jag är helt imponerad. Det är bara början på mars månad och jag har redan hunnit med mer än hälften av de layouter jag hann förra året. 39 st!!

Fast det är absolut inte bara pysselvännernas förtjänst att det blivit pysslat så mycket... Det hade varit absolut omöjligt att göra om inte min sambo varit så snäll och sagt åt mig att jag fick åka iväg. Det är ju trots allt han som får ta hand om barn och nattning och allt när jag beger mig av hemifrån för att pyssla. Tänk om jag inte haft honom, min älskling!!!! TACK!!!

I förrgår var jag i alla fall hos Annette. Båda barnen var med så det blev inte gjort mer än en layout, men det var trevligt att träffas och fika och så i alla fall. Det var bara "i am dangerous" som jag hann med att göra den kvällen.
I går kom Sanna hem till mig och skulle hämta sina band vi beställt. Lägligt nog hade hon lite pysselgrejer med också, så då fick jag gjort de tre andra layouterna med. Fick scrappat lite gamla kort också, det är kul att variera sig lite. :-)
Tack alla mina vänner än en gång för allt trevligt pyssel vi hinner med och TUSEN och åter TUSEN kramar till min älskade sambo!!

1 comment:

Sanna F said...

Jätte fina layouter du har gjort!
Det är viktigt att ha förstående sambos/makar när man är scrappare.. det tar ju lite tid och kostar lite pengar ibland ; )