Tuesday, February 27, 2007

fyra nya layouter...


I går blev det pyssel hos sonja. Det är så skönt att komma iväg och få ngt gjort på pysselfronten. :-) Fast när jag räknade efter så blev jag lite chockad. Jag kollade hur många layouter jag gjort hittills i år och är redan uppe i 35 st med dem som jag gjorde i gårkväll.
Sonja hade bakat underbart och farligt goda muffins... sen kom det fram lösgodis också... Det är väl den enda nackdelen med att åka iväg för det blir så mkt fika och gott.

Jag fick som sagt gjort fyra layouter. Tre stk med tomte motiv och en på pelle. Den på pelle är enkel, men jag har använt en del 3d-lack och glitter som inte syns så mkt på fotot. Har en dold journaling under fotot där jag skrivit lite till honom. Älskar honom oerhört mkt. :-) *puss min älskling*

Julkortsfotograferingen gick över förväntan. Jag hoppades på ett bra foto eftersom jag vet att det inte är lätt att få till bra foton med två barn som ska se bra ut samtidigt. Men det blev MÅNGA bra foton och jag fick istället problem med att välja till julkortet. Nu fick jag använt lite av dessa till en layout. :-)

Tomtebilden på isac är så stämningsfull tycker jag... Älskar det fotot. Sen det med lucas är lite roligt. Tänk vad glad jag är över att vi köpte denna kameran. Det är ett år sedan nu ungefär och så många fina bilder man har fått under denna tiden. :-)

Tack sonja för en trevlig kväll och god fika. Tack även för att du ville tona mitt hår. :-)
Även ett stort tack till Gunvor för det jättefina kortet som låg i min låda i dag. Det var kul att få kort och dessutom ett så fint kort!!

8 comments:

Anonymous said...

Himmel vad du pysslar Pia! Vad gott det lät med muffins! Själv är jag sugen på scones!

Kram
Ulrika

http://sweetsweede.blogg.se

Anonymous said...

Var så god Pi! Det var så lite så!! ;)

Kram
Ulrika

Anonymous said...

Pia menar jag så klart..

Kram igen!!

Anonymous said...

Kul att du gillade kortet ;)

Julfotona på dina pojkar är helt underbara! Särskilt tvättmaskinskortet - jag fnittrar när jag ser det! Jag blir så avundsjuk på alla som kan ta så fina bilder.

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Håller med om att kameran var en bra investering Pia. Du är ju helt otrolig på att pyssla. Många fina lo´s + annat har det ju blivit. Har du hunnit kolla på hemsidan jag tipsade om? Mvh Elin

Virre said...

Det är alltid lika kul att kika in till dig, du är så duktig och nu är det nästan så det suger i min scraptarm oxå, jag har inte känt för det på några veckor nu. Men ikväll kanske?
Underbara Lo:s, som vanligt!!

Sonja said...

Tack själv för en givande kväll, "as usual":)
Kul o få fixa lite hår med, tihi!

Kram kram *S*

Anonymous said...

Fina sidor du har gjort. redan 35 st i år, det var inte illa.

Ha det gott
Kram Eva-Lena