Monday, March 5, 2007

Datten

Jag blev tagen av Ejris...


REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Tillslut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Då sätter jag igång!

1 Älskar att fotografera och drömmer om att bli superduktig på att ta underbara bilder. Kanske tom kan ha det lite som hobby så småningom när jag blir "gammal" ;-)

2 Har VÄLDIGT dåligt självförtroende men försöker dölja det så gott det går.

3 Grubblar mycket och ofta på kvällen i sängen. Kan gå igenom dagen som gått, kommande samtal, drömmar, situationer och önskningar. :-) Ibland är det svårt att somna när allt snurrar runt i huvudet på mig...

4 Är en tvilling (stjärntecken) med allt vad det innebär. Har läst ngn stans att tvillingen snarare skuttar än går fram och det stämmer nog ganska bra på mig...

5 Älskar att köra bil. Fast har ingen aning om hur man gör annat än tankar den typ. Tur man har en sambo som har lite mer koll än vad jag har för annars hade det kunnat bli dyrt om jag skulle lämna in den på verkstaden varje gång.

6 Vill ha koll. Inte för att jag måste ha full koll på ALLT men väldigt mycket. Vill veta någorlunda vad som kommer att hända och vad man ska göra. Men jag gillar överrasknings besök och så, det är alltid kul när ngn vill komma och fika! ;-)

Jag utmanar:
Sonja
Ulrika (krockan)
Annika
Gunvor
Martina
Veronica

5 comments:

Virre said...

Jaha du!! *skrattar* Det blir nåt att bita i...

Anonymous said...

Tack för den! Kul att läsa om dina underligheter. Nu finns mina på plats i min blogg!

Kram, Gunvor

Lilo said...

Jättekul att läsa mer om dig! Grattis till ditt uppdrag,tror det kommer gå bra för dig att hålla i kurser! =)

Ejris said...

kul o läsa =) synd du bor så långt bort för en fika skulle ju vara jätte skojsig=)
kramis

Anonymous said...

Jag har antagit din utmaning!

Kram
Ulrika