Saturday, March 10, 2007

I dag satte jag igång med mitt pyssel till Isacs dagmamma som har sin sista dag på tisdag. Jag dekorerade en chokladask, den rosa med blommor på... Det var ganska kul att göra faktiskt.

Nu i kväll, efter att jag hämtat mitt lim som jag glömt hos Sonja, så satte jag igång med ett litet album eller bok till henne också.
Jag hade skrivit ut foton på vår skrivare här hemma så det var bara att sätta igång med albumet. Det blev ett litet mini album med tre uppslag med foton på Isac och lite text. Det var jättekul att göra och gick ganske fort. Jag hade valt några av mina favoritbilder på Isac från i somras och valde att inte dekorera så mkt utan fokusera på bilderna och lite text.

Det känns verkligen sorgligt men nu gäller det att blicka framåt. På onsdag börjar inskolningen för Isac hos den nya dagmamman. Det kommer säkert att gå bra, men det är ju tur att jag är mammaledig redan. Annars hade det ju varit lite problem ang att man ska vara ledig och så.

Detta är vad jag har gjort i alla fall medan en stor del av svenska folket kollat på melodifestivalen. Nu är det snart dags för sängen för mig känner jag. När ska man sluta vara så himla trött??

4 comments:

♥ Pia... said...

sicken bra och trevlig ide´tycker jag fint blev det oxå.blir nog en glad dagmamma..

Sonja said...

Som sagt, hon kan inte bli annat än glad!!!
Bilderna på honom är ju underbara:)

Kram *S*

Anonymous said...

Vilka fina presenter!!! Jag tror knappast hon kommer att kasta chokladasken när den är tom ...

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Superfint album.
Vilka finurliga miner han har ;-)
Kramiz
Ingela