Thursday, March 22, 2007

trött som vanligt.

Kan man vara kroniskt trött? Eller är det bara så det är när man har små barn. Iofs så mår jag kanske inte toppen med min värk och med förlossningsdepressionen jag fick, men måste man verkligen vara trött jämnt? Jag har väl inte riktigt förstått att jag fått min diagnos heller. Fibromyalgi är väl sånt som alla andra får eller? Det är väl inget som drabbar mig?
Har inget nytt att visa upp i bloggen. Har haft en del att tänka över och planera. Hoppas att folk ska tycka att det blir en trevlig överraskning när det väl kommer "ut". Ska få sambon att handla lite till mig inne i Helsingborg i morgon så jag kan pyssla, själv har jag ingen bil för den är på reparation.
I helgen är det scrap- och stämpelmässa i Helsingborg. Det ska bli kul att åka iväg på tycker jag. Ska åka med några kompisar och jag ser fram emot det massor. Har fixat barnvakt om det nu är så att sambon mår bra och går upp och bygger på vår ovanvåning. :-)

Nog snackat för i dag. Ska nog ta ett härligt bad och mysa lite med sambon när barnen lagt sig! Trevlig torsdagskväll allihop!

6 comments:

Sonja said...

På tal om att vara trött... jag o barnen unnade oss massage ikväll - jag gav dom o dom gav varann o Rasmus gav mig handmassage hihi... jättemysigt!
Sen höll vi minsann på o somna i våran sänga alla tre!
Så klockan sprang iväg där lite:)
Ser oxå fram emot lördag här - ska bli himla trevligt hörredu:)

Hoppas du sover gott nu iaf, kram *S*

Anonymous said...

Hej Pia! Vilka härliga LO's!
Men du, man är ju lite ovan vid värmen som kommer - nåja, ni har väl haft det lite varmare, men jag blir trött första tiden också.
Ha en underbar helg - kram Chruss

Virre said...

Kronisk trötthet hör till fibromyalgi. Min mamma har levt med sjukdomen ända sen vi var små och jag minns att hon ofta, jag ska inte säga att hon klagade, för det ligger inte för henne, men hon sa ofta att hon var trött. Vissa dagar mer andra dagar mindre, på nåt sätt har hon lärt sig leva med tröttheten. Din förlossningsdepression som du gick igenom gör det nog inte bättre. Sviterna av det kan sitta i länge. Var rädd om dig!!

Anonymous said...

Här kommer en liten styrkekram, hoppas du är piggare nu.
Kramiz
Ingela

Anonymous said...

Hej Pia!

Sjukdomen som jag har är ulcerös colit.

Kram
Ulrika

Sanna F said...

Ja man är nog lite trött helatiden när man har småbarn..
Jag förstår att det känns tungt när man får en diagnos som inte känns kul!!!

Skickar en kram!