Wednesday, March 14, 2007

silhouetten har landat...

men det var inte så upplyftande att få hem den. Vi har suttit i en lååång stund och försökt få igång den, men det funkar inte. Sambon har kollat sladdar och allt, men inte att det går att få igång den. Verkar som om det är fel på den här, så det är ju bara att försöka ta reda på hur man ska göra nu... Inget kul att den är heldöd, jag som hade sett fram emot den och få prova den lite grand... Suck, ja jag får väl se vad som händer i morgon.

Lucas vägdes och mättes förresten härom dagen. Han är nu 73,5 cm lång och väger 8865 gram. Han fick även godkänt på boeltestet som vi gjorde om. Kul att se när de växer, men det känns lite skumt att isac vägde 10500 vid åtta månader. :-)

Nu ska jag lägga mig och deppa lite över att min maskin är sönder. Hoppas jag får en ny som fungerar snart!! Har ju väntat länge på den nu. :-(

4 comments:

Anonymous said...

Så du har skaffat en sådan , vad tråkigt att den inte fungerar. Berätta lite mer om den då du förhoppninngsvis byter den mot en ny.../Elin

Sonja said...

*suck* Ja vad ska man säga?? Alla förväntningar man haft och för att inte tala om alla pengarna man lagt ner... och så funkar inte maskinen!?! Man får ju krupp för mindre! Det blir ju bara merjobb för dig - synd... det tar verkligen en hel del energi ifrån en faktiskt, även om det kan te sig som ännu ett utav dagens i-lands problem:) Hoppas du smidigt kan byta ut den o att du kanske får en bra kompensation!
Ha en bättre dag idag vännen//Sonja

Lilo said...

En sådan mackapär verkar spännande! Hoppas du får den att fungera eller får en ny utan trubbel!!

Sanna F said...

Näe vilken otur du har!!!! Hoppas det ordnar sig snabbt!!!