Sunday, March 4, 2007

Hemlisen avslöjas ;-)

För ett tag sedan pratade jag om en hemlis som jag hade här i min blogg. Nu är det läge att avslöja den. Var på "möte" i dag med tjejen som har butiken "kort & sånt" i Hässleholm. Jag ska hjälpa henne komma igång med scrapbooking i butiken som i dag mest har inriktat sig på kortmakeri.
Detta innebär att jag ska hålla i nybörjarkurser där med. Det känns spännande, men samtidigt pirrar det i magen. Kommer jag att klara av detta? Är jag duktig nog? Ja, ja... det löser sig nog. Ska väl bara hitta mitt självförtroende som varit borta ett tag. Känner mig lite pirrig, men det är dags att ta tag i lite utmaningar.
Jag satte mig nu i kväll och skulle scrappa lite till cybercropen på scrappiz. Det var ju sista dagen i dag. Men jag orkade inte sitta så länge. Satt bara 1½ timme och fick gjort två layouter. Tyvärr blir fotona av layouterna inte så bra i mörkret. Förstår inte att solen ska gå och lägga sig innan jag har scrappat klart och fått chansen att fotografera layouterna. Men nu är det ju som det är.
Layouten med Isac på cykel, där sitter kortet i mitten på 3d-kuddar, det syns inte så bra på fotot...
Nu är det dags för mig att gå och lägga mig. I morgon kommer Sonja hit med sina band till bandswapen jag håller i på scraproom. Det ska bli kul med en liten fika. :-)

6 comments:

Anonymous said...

Åh va kul Pia! Du kommer självklart att klara detta galant - du är jätteduktig!

Lycka till och kram, Gunvor

Anonymous said...

Grattis!

Du kommer att klara det jättebra.
Kramiz
Ingela

Sonja said...

Hej 'flitga Lisa':)

Din scrap-produktion har varit otrolig denna vecka som varit - härligt o se:))
Vad gäller din 'hemlis' sen, så kommer du o fixa det med bravur:))
*Klappar i händerna högt o ljudligt*

Vi ses snart/Kram *S*

Sanna F said...

Grattis till ditt uppdrag!
Jätte kul att få hjälpa till med detta - och det är ju utvecklande för dig också!

Det kommer gå bra!
Men jag vet att man ofta är självkritisk och hård mot sig själv.

Lycka till!

Ejris said...

Datten du är tagen;) kolla bloggen

Anonymous said...

Grattis Pia!
Det kommer nog att gå alldeles utmärkt. Fina layouter som vanligt./Elin