Saturday, March 31, 2007

förkyld

i dag har jag blivit "nerslagen" av en grym förkylning. Det känns i alla fall så... Inget kul precis, men det är väl så att jag får skylla mig själv. Nu när det varit så varmt och jag varit ute och gått till och från dagmamma bla så har jag blivit megavarm och tagit av mig min jacka. Det var väl lite väl tidigt på året att gå utan, men just då kändes det bra. hihi
Var i butiken kort och sånt i hässleholm i dag och hämtade lite grejer som jag ska göra layouter och kort av. Det ska bli kul att se vad man kan få ihop av de grejerna. Utmaningar är ju alltid kul.
Sen körde jag och barnen direkt till familia där vi köpte present till Marion och skor till båda barnen, jag unnade mig ett par sandaler att skrota i här hemma. Vi åt på Mc Donalds och det var faktiskt rätt trevligt. Så trevligt att Isac aldrig verkade bli klar med sin mat så han fick ta den med sig i vagnen om vi skulle hinna bli klara i tid. :-)
Sen var det iväg till Sanna och Olle och Marion. Det var rätt trevligt om man bortser från att Lucas var megatrött och bara skrek och hade sig. Tillslut gav jag upp då han sovit och bara skrek ändå.
Väl i bilen somnade båda barnen. Då var det lugnt och stilla i alla fall. hihi
Vi körde hem och hämtade Pelle som hade byggt lite på vår ovanvåning, vidare hem till mina föräldrar för att äta lite kvällsmat. Det var rätt trevligt det med. Min syster och sambo kom också förbi så det var lite av en familjeträff...
Lucas ska sova där i natt så vi hade bara Isac med oss hem. Nattningen gick fort, men klockan var ju också kvart i nio när han väl kom i säng så trött var han i alla fall.
I morgon ska vi hitta på ngt kul med bara Isac. Jag tror han behöver lite egen mamma och pappa tid så det ska bli skönt att kunna ge honom det utan att ngn annan kräver att vi engagerar oss på annat håll.
Vi får väl se vad det blir, kan hända att det blir en sväng till skånes djurpark. :-)

No comments: