Saturday, March 3, 2007

cybercrop på scrappiz

I dag började scrappiz cybercrop. Dvs det läggs ut utmaningar inom scrapbooking och kortmakeri som man själv då kan välja vilka man vill vara med i osv. Jag har kollat lite under dagen men inte fått ngn chans att sätta mig ner och pyssla alls. Barnen var ju hemma och pelle har börjat på ovanvåningen så smått. Mest handlade det väl om att bära upp alla brädor och så på ovanvåningen, men det är på gång i alla fall.

Nåja... när barnen väl hade lagt sig och det blivit lugn i huset så satte jag mig vid köksbordet och tog fram lite pysselgrejer. Jag hoppades ju att jag kanske skulle få gjort ett par layouter i alla fall eller ett par kort... Nu när jag sitter här tre timmar efter att jag plockat fram mina grejer så har jag fått gjort fyra layouter. Det var mer än jag hade hoppats på. :-) Känner mig ganska nöjd med dem också och det är ju inte helt fel... Nu är det däremot dags för mig att lägga mig... Godnatt allihop!


5 comments:

Virre said...

Vilka fina Lo du gjort! Jag kanske kan stjäla mig någon minut med någon utmaning från CC:n idag? Jag gillade din "Nästkusiner" och din glada tomtenisse. Ja, dom var fina allihop så klart men just dom fastnade jag lite extra för. Du har lyckats få det se så enkelt och snyggt ut med så mycket journaling! Bravo!

Anonymous said...

Å så fina saker du gjort! Tomtenissen är min favorit!
Jag har totalöt missat detta med cybercropen i helgen. Kom hem sent i går kväll efter en snabbvisit i Helsingborg och idag behöver det städas och ahndlas och annat trist men nödvändigt :(

Kram, Gunvor

Helena Påhlsson said...

fina saker allihop men den sista WOW I love it !!!!

Helena Påhlsson said...

fina saker allihop men den sista WOW I love it !!!!

Anonymous said...

Du är produtiv som få vännen =),kan du inte skicka hit lite inspriration till mig ??? Kram