Wednesday, March 14, 2007

fint väder

var det i måndags... I går fixade jag så att min mor kunde se efter Lucas på eftermiddagen, så jag kunde få chansen att rensa lite ogräs. Vi har ju en del av den varan så jag ville ju komma igång ngn gång så vi får en fin trädgård.
Höll på ngn timme innan det var dags att gå in och påbörja maten. Ett par spannar med ogräs blev det till i alla fall. Min söte far var snäll och började gräva upp ogräset som vi hade längs med infarten också. Det känns skönt att det händer saker i vår trädgård också. ;-)
Här är två kort jag gjort till ett par tävlingar... Men som vanligt så var de inte fina nog till att komma placerade. Fast det är kul att göra kort och det fick jag tillfredsställt i alla fall. Jag var supernöjd med påskkortet, det känns lite trist att det skickades till butiken och att man inte fick tillbaka det. Får väl göra om några sådana kort eller nåt. :-) Iofs var jag nöjd med det undre kortet med, ett alla hjärtanskort efter skiss där man inte fick göra några röda eller rosa hjärtan har jag för mig att tävlingen gick ut på...

3 comments:

Ejris said...

mmm påskkortet är ursött.
Jag gör inga påskkort :S får inga så jag slipper skicka några;) har inte blivit några sen mormor o farmor gick bort. man överlever ju ändå...
kram

Sanna F said...

Jätte härligt påskkort!!! SUper bra idé ju!!!
Det andra kortet är också jätte fint!

Virre said...

Ditt påskkort var jättefint!! Jag förstår att du tycker det är trist att du inte fick tillbaka det men så är det ju med de där tävlingarna ibland. Och det andra med förstås!! Jag kanske skulle slå till med att göra några påskkort i år? Vi kanske skulle ta och byta adress med varandra, så vi får var sitt handgjort kort i lådan så där lagom inför påsk?

Ha det gott!