Friday, March 9, 2007

den tredje layouten...

..som jag gjorde i förrgår landade hos mig i dag. Sonja kom hem till mig med den och hade bullar med sig. Även Kajsa och Alice tittade in och det blev lite kakor också. Kajsa hade tagit med sig lite papper som jag hade beställt, men jag hade glömt helt vad jag beställt så det var ju kul med en liten överraskning.

Tycker det är så mysigt med fika och besök. Inte för att man måste äta kakor varje gång men bara det att folk har lust att komma och hälsa på mig är ju roligt.

Sitter här och tittar på några foton som jag skrivit ut. Tanken är att jag ska pyssla ihop ngt till Isacs dagmamma i helgen. Det är nämligen sista dagen för honom hos henne på tisdag, hennes sista arbetsdag. Egentligen ville de börja inskola honom hos den nya redan då, men jag ringde och sa att vi inte ville det för han skulle få vara hos henne sista dagen tycker jag.

I morgon fyller "svärfar" år så då ska vi dit på kvällen. Har absolut ingen aning om vad vi ska köpa till honom. De har ju allt redan... Det blir ngt att klura på. Pelle har sagt att han ska börja bygga på ovanvåningen i helgen. Det ska bli kul... Jag längtar så efter att det ska bli klart...

Nu ska jag surfa rundor till alla bloggare jag brukar läsa hos. Hoppas alla har en bra kväll, fast många sitter nog vid tv:n nu och kollar melodifestivalen misstänker jag. :-)

3 comments:

Anonymous said...

Vad du skräms!! Jag trodde att Melodifestivalen var ikväll när jag läste ditt inlägg!! Tur att så inte var fallet för jag har inte tid!! Nu ska jag göra scones (igen).

Kram
Ulrika

http://sweetsweede.blogg.se

Pia said...

Oj! Jag är visst helt ute och reser i dagarna här verkar det som. :-)

Anonymous said...

Vilken fin LO! Härliga starka färger både på kort och papper!

Dessvärre är jag nog inte rätt person att hjälpa dig med hur man länkar eftersom jag inte använder blogger. På "min" blogg är det bara att markera det ord som man vill ska vara klickbar och sedan fylla i URL:en i en liten box som ploppar upp när man klickar på en bild av en länk i verktygsfältet. Hoppas att det löser sig för dig i alla fall!

Kram