Tuesday, April 3, 2007

tanken var...

att jag skulle uppdaterat bloggen med bilder från skånes djurpark redan samma kväll som vi var iväg.
Men nu blev det som vanligt inte som jag hade tänkt. Jag har inte orkat sätta mig och kolla igenom bilderna och då har jag skjutit på det. Vi hade en underbar dag och kameran blev full med bilder...
Nu är det dags för mig och barnen att förbereda oss för en resa i morgon. Vi åker hem till min moster i Danmark och stannar där tills på lördag.
Söndag blir det middag här med mina föräldrar och min syster med pojkvän, och måndag blir hos svärföräldrarna som påskmiddag intages. Dvs hela påsken kommer nog att ta slut på ett nafs. Pelle kommer att vara hemma och bygga och fixa i huset. Ska bli spännande att se hur långt de hinner när jag och barnen inte är i vägen och stör. ;-)

Nåja!! JAg vill bara önska alla er som läser här i bloggen en underbar påsk, med hopp om bra väder och gott sällskap av släkt, familj och/eller vänner!! Sköt om er och njut av ledighet och fint väder. (ni som ev jobbar får njuta ändå)

5 comments:

Anonymous said...

Ha en riktigt underbar Påsk du också Pia!

Kram, Gunvor

Virre said...

Go Påsk på dig med!!

Annika said...

Låter som en trevlig påsk! Ha det gott! Påskkramar!

Lilo said...

Vill passa på att önska dig en trevlig påskhelg! =)

Anonymous said...

Hoppas ni har en trevlig påsk! Har inte sett till dig på msn och nu förstår jag varför - ni har fullt upp ;-)
Kram på er! /Kajsa