Thursday, May 31, 2007

jobbat och scrappat.

Jag har jobbat min första natt. Det var helt okej, men man är ju lite nervös för att man inte ska vakna om det skulle hända ngt. Iofs så är det nog ingen fara, men man vet ju aldrig.
Jag ska jobba natt i natt med på samma ställe. Det är bra med timmar att jobba in. :-)

Isac har haft det jobbigt med sina koppor i natt. Det har varit värst med dem nere i skrevet. Han har kliat och så har det gjort ont. Fick tvinga honom tillslut att bara ha kalsonger på sig för det är ju varmt och svider med kissig blöja... Ska se vad jag kan fixa för lindring till honom inför natten i natt...
I gårkväll var Sonja och Vera här och scrappade med mig. Det var kul. Det kändes som om det var alldeles för länge sedan sist. Fick gjort tre layouter så det känns faktiskt helt okej. Blev jättenöjd...
Gjorde en layout till en utmaning på lektyg och hantverk. Får väl se hur det går, det var en skissutmaning och mitt bidrag är layouten med Isac sovandes i pulkan. :-)



Nu får jag väl se om jag kan göra lite nytta här hemma innan det är dags att åka till jobb igen. :-) Kanske får lite besök så barnen har ngn att leka med, kan ju hoppas så att dagen går lite fortare...

8 comments:

Anonymous said...

Superfina LO Pia, riktigt tilltalande.
Kul att det gick bra med nya jobbet.
Kramiz
Ingela

Ejris said...

jisses vad du spottar ur dig vackra layouter=) länge sen ajg fick nått sånt gjort men måste göra en pp.. ev två + nån kulig burk till nästa vecka*pust* kommer ju få träningsvärk länge sen det blev nått gjort ju;)
kram

Sonja said...

Hej svjes - bättre sent än aldrig o skriva en rad här:)
Lite coolt att du faktiskt är igång o jobbar igen:))
Fotona var "outstanding" på din lo's...!!!

Kramis *S*

Anonymous said...

Härliga, härliga, härliga LOs! Jag älskar vår-LOn mest - vilka fantastiska färger!!!

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Håller med övriga talare -underbara LO's!
Ha en härlig helg oavsett jobb och koppor!

Pihlina said...

Superfin LO! Vilket färgstarkt foto!

Annika said...

Så jättefina LOer! Den med Isac i pulkan var ju störtskön! :-) Ha det gott! Kramis!

Virre said...

Jag blir alltid lika imponerad av din kreativitet! Den med Isaac i pulkan är för underbar!
Roligt att höra att det gått bra på ditt nya jobb!
Trevlig helg!!