Wednesday, May 9, 2007

nya kort

I går fick jag en avi i brevlådan... Min klänning hade kommit!! Jag skyndade mig ner och hämtade den. Sen ringde jag runt för jag ville inte prova den själv. Tänk om den inte passade!! :-o Men alla jobbade så det var ju inte så mkt att göra än att prova den själv ändå.
Den satt jättebra fast den var av ngn anledning för lång, men det är ju inte det värsta att fixa till.

På kvällen satte jag mig och gjorde lite kort. Fick gjort fyra kort så det känns rätt bra, trots att jag satt själv, vilket jag sällan gör när jag ska scrappa. Oftast åker jag hem till ngn eller så kommer det hem folk till mig och scrappar.



Jag passade också på att kolla igenom alla mina spillbitar i cardstock som jag hade i en påse. Lade alla små små bitar i en kartong och upptäckte när jag sorterat lite att jag knappt har några stora bitar kvar. Så blir det när man gör kort. :-) Skönt att bli av med lite av allt spillet. Får se om jag kan göra likadant med det mönstrade spillet som jag har...

I dag är det BVC besök med Lucas på förmiddagen och i eftermiddag ska jag till nya jobbet och träffa chefen och prata. Det ska bli spännande.

3 comments:

Sonja said...

Söta o personliga kort alla fyra Pia... vad flitig du har varit:)

Kram kram Sonja

Anonymous said...

Å så fina kort Pia! Du är bra flitig vid pysselbordet.

Kram, Gunvor

Virre said...

Vilka fina kort du gjort! Och tänk vad spännande att prova klänningen! Jag minns när jag kom hem med min och visade den för Lennie och min far för första gången, en särskild känsla att ha den hemma...
Kram på dig!!