Sunday, May 13, 2007

utmaning i bilder...

Agnetas, Gunvors och Hellas blogg har det visats en utmaning i bilder. att "googla" bilder utifrån vissa nyckelord om sig själv och välja den första bilden i varje sökresultat. Så, skriv svaret på frågorna i google och visa den första bilden som kommer upp i sökningen. :-)



1. Så mycket fyller jag nästa gång:












2. Min favoritfärg:








3. Mina mellannamn:


Har inga mellannamn så det blir inget googlat här...



4. Det senaste jag åt:










5. Dålig vana:










6. Min favoritfrukt:






7. Min favoritgrönsak:








8. Mitt favoritdjur:








9. Orten där jag bor:










10. Det mest användbara redskapet i mitt kök:









11. Mitt husdjurs namn:


(Den första bilden var inte rumsren så jag tog nummer två)










12. Mitt senaste köp:










13. Något som gör mig lycklig:











14. Mitt förnamn:















15. Mitt efternamn:









5 comments:

Ejris said...

om man inte visste ser ju ditt förnamn lite skummt ut*asg*
gjorde utmaningen mellan hostan atackerna i morrn ska jag föröka få tag i läkare det här funkar inte längre*blää*
vill ju må bra ju

kram

Anonymous said...

Visst är vattenkokaren ens bästa vän i köket? Kul att du nappade på detta!

Kram, Gunvor

Pia said...

ja vattenkokaren är verkligen det bästa, speciellt med små barn och välling. :-)

ejris: Hoppas läkaren kan hjälpa dig!!

Anonymous said...

Galen och rolig utmaning :)

För längesedan frågade du mig om canvas, jag har itne använt foton på någon ännu, men ska göra det snart. Har fått det i uppgift av min DT-mamma nämligen :) Jag har inte lackat mina tavlor, tror itne det är nödvändigt.

Anonymous said...

va kul att läsa (o se..) dina svar Pia :D