Monday, May 21, 2007

vad är ålder??

En siffra på ett papper? Det är ju inte så mkt mer enligt min mening. Man är inte äldre än man känner sig... Jag har absolut INGEN ångest över att fylla år, missförstå mig rätt... Men ibland kan jag fundera på detta med ålder. Det känns som om alla andra åldras medan man själv står still. När jag kopplar ihop min ålder med mig så känns det fel. I något av seende känns det som om jag fortfarande är ngn stans mellan 23 och 25 eller nåt, kanske yngre tom.

Jaja... man åldras allihop och det är ngt man inte kan göra ngt åt, utan man får ju ta det som det kommer. Dock så är det så att jag i morgon har bokat in en bredvidgång på jobb på kvällen, så jag är inte hemma då. Vill någon komma är de välkomna att komma på dagen eller på lördag istället. Tänkte skriva det här om det nu är ngn av mina vänner om läser här inne och minns min födelsedag.

Sista fotokursen var i kväll så jag ska se sen om jag kan komma iväg och fota lite utan barn som stör mig. Måste ju testa mina nya kunskaper. :-) Hoppas alla haft en trevlig måndag!!

5 comments:

Sonja said...

Klart jag minns din födelsedag - men eftersom det fattas nån timme till innan det är den 22'e, så gratulerar jag lite nu i förskott - om iafll att... tihi, jag o mitt minne:)
Sen är jag ju inte hemma förrän senare imorgon... så...
GRATTIS på födelsedagen!!!

Kramis Sonja

Anonymous said...

Jag tänker gratta här på din födelsedag som vi faktiskt kom ihåg...Ska försöka ringa senare men om du är iväg så får jag hoppas att du får en underbar dag.Kram Elin

Anonymous said...

Tja du Pia. Trodde du verkligen att vi skulle glömma bort din stora dag? Då trodde du fel.
Vi kan inte komma nån av dagarna men gråt inte för det för jag har en plan....
Höres senare
kramar annette med familj

Ps. grattis nu ifall jag glömmer ringa dig imorron ;)

Anonymous said...

Med en enkel tulpan på bemärkelsedan ......låter inte kul men vad gör man inte;)
Grattis
kram / Ejris

Anonymous said...

Tjaha
då e jag fel på dagarna igen,det är ju den 22:a idag och inte den 21:a som jag trodde det var idag.
Ha det äran på födelsedagen och jag ringer imorron kväll
kram annette