Saturday, May 12, 2007

mitt pyssel...

Här kommer en bild på ett av bordsplaceringarna som jag gjorde här om kvällen. Blev faktiskt ganska nöjd...

Visar även här några bilder från min lilla bok jag gjorde om vänskap. Vek sidorna av ett 12"x12" papper. De blev då 3"x3" så det blev en liten söt bok. Gjorde pärmen av papp som jag klädde i papper. Ett litet snöre att knyta ihop boken med.



Visar även ett par av uppslagen i boken. Den var rolig att göra så det blir säkert fler små böcker. :-)

I dag har jag varit ute och shoppat lite med min mor. Det var skönt att komma hemifrån utan barnen... När vi kom hem passade jag på att gå ut i trädgården och rensa lite mer ogräs. Fick faktiskt fixat en del och det känns skönt.

4 comments:

Anonymous said...

VIlken söt bok och fina placeringskort! Hur många gäster är bjudna?

Kram
Ulrika

Virre said...

Vilka fina bordsplaceringskort! Jag gjorde mina själv med, köpte små hålalre på Panduro och gjorde hjärtan i trolldeg, till "fötter" som jag sen målade. Blev himla fina och för en rimlig peng!
Kram!

Anonymous said...

Ursöta placeringskort Pia! Jag är också nyfiken på hur många gäster du har bjudit (och det är inte det enda jag är nyfiken på förståss ...). Och boken är kanonfin!

Ha en mysig söndag!! Kram, Gunvor

Pia said...

Tak för alla fina ord... det värmer att få lite feedback på sina grejer man gjort!
Vi kommer att vara 41 vuxna och 20 barn på festen.