Tuesday, April 24, 2007

kursen

Det gick bra på kursen i dag i Hässleholmsbutiken Kort & Sånt. Det var fem personer som var anmälda och jag gick igenom grunderna i scrapbooking. Det gick bra tyckte jag själv och kursdeltagarna var nöjda. :-)
Det var kul att se deras entusiasm. En av tjejerna var så inne på detta att hon hade plockat ihop en hel hög med grejer som hon skulle ha med sig hem redan i kväll! Det pratades om att de ville ha scrapträffar. En av dem tyckte tom att det skulle vara en gång i veckan, precis som när andra går på gymnastik eller spelar fotboll en gång i veckan.
Nu ska jag nog gå och lägga mig. Tack för alla kommentarer från er snälla som är inne och kollar på min blogg.

4 comments:

Anonymous said...

Hoppas du sovit gott.
Kul att det blev så lyckat.
Kramiz
Ingela

Anonymous said...

Va kul att det gick bra! Men vem hade trott något annat?!

Kram, Gunvor

Anonymous said...

Kul att det gick bra!!!

Anonymous said...

Håller med föregående. Det är ju toppen. Har inte lagt ut några alster på länge men det har blivit några gjorda samt att jag nyss ropade in nya alfabeten!!! Nu är det nog bra för ett tag ...tror jag...Ha en trevlig kväll /Elin