Friday, April 27, 2007

Pia behöver

Jag har antagit en "utmaning" hos Agneta. Jag googlade "Pia behöver" och detta är en del av det som kom fram...

Pia behöver muntras upp. Inte i dag tycker jag själv för jag känner mig på gott humör efter en underbar eftermiddag...

Pia behöver 5000 kronor i plånboken för att kunna handla kläder och gå på bio mm. Det hade jag inte tackat nej till eftersom jag bara har ett par shorts och det var evigheter sedan jag var på bio med mannen...

Pia behöver låna röd pastafärg till sin sons Spidermantårta! Jag hade tänkt göra en grön orm till födelsedagstårta om 2½ månad. Undrar om han hellre vill ha en spidermantårta. Hmm...

Pia behöver öva. Det finns säkert en del saker jag behöver öva på...

Ganska roligt att göra. :-)

1 comment:

Anonymous said...

Kul idé
Jag provade men mina resultat blev så tråkiga att det inte var värt att skiva in dem i bloggen.

Det var bara tråkiga protokoll mm
Lycka till med jobbsöket förresten.
Kramiz
Ingela