Saturday, April 28, 2007

cybercrop!

I dag och i morgon är det cybercrop på scrappiz. Det är alltid kul men det blir nog inte så mkt gjort för min del denna helgen eftersom jag inte känner att jag kan sitta i lugn och ro för barnen. I kväll loggade jag in på scrappiz efter att barnen lagt sig och jag har hunnit med tre kortutmaningar. Kan inte ladda upp dem nu eftersom jag sitter vid den bärbara datorn. Min dator är fortfarande sönder så jag ska be om hjälp i morgon med att kunna lägga in dessa alster. Vi får väl se om jag hinner med ngn layoututmaning i morgon också eller om det får räcka med dessa tre kort...

Dagen i dag har varit ganska bra. Det har inte varit fullt så fint väder i dag men jag tyckerdet har varit rätt skönt. Det tror jag att min brända hud också tyckte. :-)
Mormor och morfar kom hit en sväng med en gräsklippare till oss. Så Pelle gick ett varv med den. Det är en som har "muskelmotor" så det lär ju bli ett bra träningspass att klippa gräset. Vår tomt är ju ganska stor.

När de körde hem så körde vi till familia. De hade motorcyklar och sånt utanför och Isac tyckte det var jättespännande. Han ville prova och han ville absolut ha en med sig hem, men det fick han inte. Vi tog dock lite lotter så vi får väl se i morgon om det kan vara så att det blev en vinst. hihi....
Pelle gick in och köpte rör till ovanvåningen och jag gick med barnen in på capella play. De tyckte det var kul att handla så det var ju toppen.

Nu ska jag se om jag kan slita Pelle från datorn och det nya spelet som han köpte eller om jag får gå och lägga mig själv... Godnatt allesammans.

1 comment:

Anonymous said...

åh cybergroup det har ajg missat ..men ajg mår som en kasse dynga så det är väl lika bra o inte veta nått;) hoppas bara mna mår lite bättre till i morn ska ut i skogen med sonen..hur nu det ska gå får väl hosta vart 5 meter ...suck är så trött på detta vill vara frisk.
KRam / Ejris