Sunday, April 29, 2007

cc-korten

Här kommer mina kort som jag gjorde i gårkväll till cybercropen. Det första här är en där man skulle använda ngn egentillverkad dekoration. Efterhand som jag satt och pysslade med den så blev det så här. Allt är handritat och utklippt, bling i hörnorna och i mitten på blomman, stjälk och blad av garn och vattendropparna har jag 3D-lackat. Det var ett roligt kort att göra och jag känner mig ganska nöjd.
Kortet här under var en utmaning där man skulle ha häftklamrar, vågade kanter, ett hjärta och ngt som var sytt. De små hjärtanen har jag blingat. :-)
Tredje kortet var efter en skiss. På stämpelmotivet har jag fäst blommor med 3D-kuddar. Allt för ett större djup i motivet.

3 comments:

Anonymous said...

Jättefina kort Pia! Min favorit är det sista - jag gillar färgerna skarpt!

Ha en mysig Valborg! Kram, Gunvor

Anonymous said...

Vilka härliga kort Pia! Vad du hann med ändå, jag brukar få totalstopp mellan öronen när det är sånt här....

Anonymous said...

jisses vad du vart duktig..... har kommit så långt att scrapbordet är stadat...undrar när kreativiteten kommer nu?
/Kram
Ejris