Sunday, April 8, 2007

hemma igen!

Vi har varit iväg sedan onsdag och kom hem i går middag från min moster i danmark. Det är tur att man inte är ensam med barnen jämt. Det har stundom varit ganska jobbigt måste jag säga, men det har ändå varit kul att vara iväg och träffa min moster och hennes familj...
Vi var iväg en dag och gick på stranden. Det var blåsigt men rätt skönt måste jag säga. Hade en idé om att jag skulle tagit en massa bilder, men det blev inte så eftersom om jag inte hade det ena barnet hos mig så var det andra där och då var det inte lätt att fota. Kameran är inte tömd ännu så jag får se sen om det är några bilder som kommer ut här...
Vi åt middag hos min kusin sista kvällen också. Det var kul att träffa båda kusinerna och jag fick möjlighet att visa en bild på klänningen som jag beställt. Det var skönt att höra att de tyckte den var fin.

Passar på att slänga in ett par bilder från skånes djurpark som vi var iväg på helgen innan vi åkte till danmark. Vi hade turen att kolla på när de matade sälarna. Isac tyckte det var jättekul att se.
Det var kul med hinderbanan också. Isac njöt av att få springa runt och leka av sig med mammas och pappas fulla uppmärksamhet.
Traktorn var absolut en höjdare... den var jätterolig att sitta och "provköra".

BRÖLLOPSUPPDATERING:
Jag har fått hem tiaran som jag köpte och ringarna hämtade jag på posten i går. Det känns lite kul att det börjar komma hem lite saker till den stora dagen. Planeringen håller på hela tiden känns det som. Har även inhandlat skjortor till barnen så det är fixat en liten del av deras kläder. Måste hitta byxor och skor till dem också. Sen ska ju Pelle ha en helt ny mundering och det har vi inte ens börjat tänka på ännu.
Jag uppdaterar önskelistan här inne lite då och då så om det är ngn som läser här inne och som vill veta så kan man kolla där.

4 comments:

Anonymous said...

Ni verkar ha haft det underbart!
Var rädd om dej!
Kram

Sannas vrå said...

Hej vännen. Vilka härliga bilder du har lagt ut på Isac.
kram på dig
//Sanna

Anonymous said...

Åh vad härligt det ser ut! Det verkar ju vara toppen.

Bröllopsplaneringen är rolig att följa, önskar dig/er all lycka :)

Annika said...

Ni verkar ha haft det skönt i Danmark. Härligt med lite omväxling! Fina foton! Kramis!