Thursday, November 16, 2006

smyckesparty

I dag på förmiddagen var jag och Lucas iväg på babydans på öppna förskolan i Kvidinge. Lucas gillar när man sjunger och dansar och har ramsor så det är en hit.
När jag hämtade Isac så skulle Camilla göra pannkakor de skulle ha till mellanmål, så Isac bestämde sig för det han med. När vi kom hem dock så skulle han ut och cykla med de andra barnen på gården. Efter en stund hämtade jag honom och så skulle vi fixa pannkakorna men då ändrade han sig till våfflor.
Vi bjöd hit Isa och barnen på våfflor, så vi hade ett trevligt fikakalas. :-)
Kvällsmaten bjöd på vårrullar och ris. Gott det med. Fast det hade nog varit godare varmt... eftersom båda barnen stulade så fick jag äta lite senare och då hade allt kallnat.

Åkte hem till Ida på kvällen tillsammans med Lucas. Hon hade ett smyckesparty. Det var jättefina smycken som var handgjorda. Sååå fina de var. Men eftersom det är som det är med pengar ville jag inte köpa ett bara för att. Får se om jag kommer iväg till ett sådant party vid ett senare tillfälle och då kan unna mig ett nytt smycke. För tillfället går jag ju alltid i samma smycket så det hade kanske inte blivit använt så mkt.

1 comment:

Sonja said...

Jag har oxå haft ett smyckesparty för knappt ett år sen... ganska trevligt! Fast den tjejen importerade direkt från Asien o fick det superbilligt. Jag brukar sällan ha sådana smycken på mig till vardax, men nån gång ibland kan man ju 'lyxa' till sig lite:)

Kram Sonja