Tuesday, November 28, 2006

slutkörd grabb. :-)



I kväll somnade stora killen rekordsnabbt efter att vi lagt honom i sängen. Kan det vara för att han var helt slutkörd kanske?? hihiBörjade dagen med att cykla till dagmamman där de hade gymnastik direkt på förmiddagen. När jag hämtade honom klockan två cyklade han hem till mormor. Fikade lite där för att sedan handla lite och cykla hela vägen hem igen. Väl hemma kommer kompisen och leker i en timme eller nåt. Vi äter kvällsmat och fixar fika för farmor och farfar skulle komma och lämna vår bil. Det blir lite lek och prat med dem innan de åker hem.Läste en pixi-bok för honom och han sov nästan efter den. Klappade honom lite och sen var han däckad. hihi....Lucas vaknade när farmor och farfar kom så han har varit vaken längre än han brukar i kväll. Kan det vara så att han sover längre i natt kanske och att Isac inte vaknar jättetidigt i morgon.


Totalt tror jag Isac har cyklat närmare en mil och det är inte illa pinkat för en som bara är två år gammal måste jag säga. Han fick en liten godispåse när vi kom hem för att han varit så duktig och lyssnat på mig hela tiden och gjort som jag sagt. Så stolt jag är över min stora grabb!!
Här kommer bilder på boxen (lunch pailen) jag gjorde till bom (boken om mig) kursen jag var på samt en bild på omslaget till pärmen som vi gjorde. Det var en superkul kurs som scraproom höll i och jag är jätteglad över att jag anmälde mig till den.

3 comments:

Sonja said...

Om jag blir sugen när jag ser din BOM??? Nähä, hur kan du tro nåt sånt... den är ju såååå fin!!! Men men... nästa år har jag en själv:))
Hoppas nu dina killar sover gott inatt:)

Kram kram *S*

Anonymous said...

Superfin box du har gjort gumman.
kram Sanna

Pia said...

jag tror du är sotis så det så sonja, fast kul att ni fick till en kurs till.
Tack sanna för komplimangen!