Wednesday, November 22, 2006

mensvärk...

sitter här med världens mensvärk. Snart kommer tant röd. Sååå tråkigt det är med mens. :-( Har en kompis som tipsat om en menskopp, men jag vet inte... Får se om jag har råd med det denna månaden eller om jag ska vänta tills julen är över innan jag köper en och provar...

Det har inte hänt ngt speciellt i dag alls. Har dammsugit och tvättat och så. Roat Lucas medan Isac varit hos dagmamman. Pelle kom hem tidigare. Det är skönt när han gör det även om jag vet att han kan riskera att bli inringd till jobb... Han hade i vilket fall som Lucas hemma när jag hämtade Isac. Så jag fick en chans att prata lite med Isac om dagen och lite så. Det är rätt skönt när man kan ägna sig åt honom helt själv. JAg gick ut en sväng med honom och gungade när vi kom hem också för jag tyckte inte att han skulle sitta inne och titta på film när det för en gångs skull var uppehåll och fint väder.

Blev inbjuden på nybakad kaka hos grannen och så passade hon på (efter min inrådan) att få Pelle att kolla på deras dator som hon hade gjort ngt med. Men det var visst ett snabbt fixat "problem" så det var skönt. Det är full rulle hemma hos dem med tre barn. Den yngsta 2 och sen 1½ år mellan varje barn. :-) Det är nog dit man ska gå om man blir sugen på nummer tre. Hahaha

Båda barnen sover nu. Hade kunnat tänka mig pyssla lite, men orkar inte. Började på Isacs tavla i går medan jag kollade på filmen Hidalgo. Nu får vi väl se när den blir klar... Går och lägger mig nu även om klockan inte är så mkt. Behöver nog sova för det svider i mina ögon och det brukar betyda att jag är trött..... Godnatt!!

No comments: