Tuesday, September 30, 2008

fler alster



Jag har en hög med alster som ligger här och inte har kommit in i bloggen ännu, så jag får väl lägga ut några här i dag. :-)

Jag ska vara hemma med lilleman i morgon för han är inte riktigt kry. Vi får väl se vad vi ska hitta på för lugna och mysiga aktiviteter med honom. Min hosta irriterar mig ännu och det är inte kul alls. Men hosta kan man ju dras med i flera veckor om man har otur.


I går var jag hos Ulrika och scrappade med Isa och Sonja. Jag fick klart den layouten jag skulle göra till Christel som utmaning vi hade på scrappat träffen jag var på för ett par veckor sedan. Det kändes rätt bra att bli klar med den... fast jag lägger inte ut den här nu för jag vill att hon ska se den irl först.


Nä nu får jag nog försöka styra upp buset som sker i vår säng just nu... alla tre killarna bråkar och kastar kuddar och har sig...

1 comment:

Ejris said...

åh vad du är produktiv=)
håller på med en present den få ajg visa efter helgen ifall hon skulle glo in på bloggen=)
KRAM