Saturday, September 6, 2008

Tack!

Tack för kommentarerna och de fina orden. :-) Jag kommer att fortsätta att blogga...

I går hade jag fullt upp hela dagen. Direkt på morgonen steg jag upp och bakade scones till mannen som fyllde år. Sen på förmiddagen, efter toastäd mm, körde vi ut och fixade present till mannen och storhandlade. Inom en kompis och sa hej, och sen hem och gjorde princesstårta. Fixade med mat och försökte hålla barnen lugna så de inte slogs och bråkade.

Framåt kvällen kom det en massa folk. Det åts, pratades och var allmänt trevligt tyckte jag själv. Och mannen var glad och nöjd han med.

Nu ska jag packa för strax åker vi iväg till göteborg för att gå på scrap och stämpelmässa. Det ska bli kul. Jag och Annette ska bo på hotell i natt och även morgondagen kommer att bjuda på mässa. :-) Får väl se vad man får med sig hem.

Jag hämtade förresten också ett paket på posten i går, mitt månadspaket från scrapbooknook i USA. Det är roligt när man får paket lite då och då. :-)

4 comments:

Anonymous said...

Blev det några roliga inköp på mässan? Jag skulle nog tro det, hoppas få foton i bloggen! Om du har några pengar kvar när du kommer från mässan kan jag tipsa om att KTCrafts har 25% på allt och det är där jag köpt snurrmanicken:). Kram!!

Anonymous said...

Hejhopp!
Gratta Pelle så mycket från oss i Halmstad.
Nu när jobbet börjat är det inte så ofta man har tid att gå ut och läsa bloggar varje dag men du ska veta att jag läser oftare än jag gör inlägg. Det är alltid trevligt att se vad som händer i Skåne.
Allt är bra med oss, ikväll planerar vi att gå på bio med några i kompisgänget. Den senaste Batman filmen. Vi har väntat på att den ska gå i en mindre salong.
Hoppas du har haft det bra på mässan. Jag säger som tidigare inlägg, skriv och berätta.
Jag hoppas det blir bättre väder i veckan, vi ska ut och vandra med 4:orna på onsdag.
Trevlig helg /Elin

Anonymous said...

Hej hjärtat. Hoppas ni hade det trevligt och att göteborg finns kvar efter er kväll ute på stan =). Hoppas vi ses snart. Kram Martina

Anonymous said...

Det är du värd Pia - jag hann inte skicka dej en kommentar att kika in hos mej, men nu vet jag att du sett den!
kRAM!