Tuesday, September 23, 2008

såå trött!!

Så trött jag känner mig nu och dessutom känns det som om jag håller på att bli sjuk...

I helgen höll vi på att slipa på vårt allrum som vi ska ha på ovanvåningen. Jag köpte lite vit takfärg också och vi målade en gång för att kunna se ojämnheterna lättare och kunna spackla och slipa till det ännu mer. Det känns som om vi har slipdamm i hela huset även om vi försökte täcka av öppningen så bra vi kunde.

I söndags började barnen på simningen igen. Det tyckte de var kul, fast nu är det en grupp emellan barnen så det är lite väntetid och det är vi ju inte vana vid. Men det kommer säkert att gå så bra så bra så..


I går gick jag av ett jättepass, eller rättare sagt två pass direkt efter varandra. Så när jag slutade jobba i går hade jag jobbat i 25 timmar. Det känns lite mycket när man står inför passet, men är ju inga problem när man väl jobbar. Dock så känns det när man kommer hem att man varit igång så många timmar. Sover gör man ju inte lika bra som när man är hemma även om möjligheten finns för att sova.


Scrappat har jag ju gjort lite då och då, så jag tänkte att jag lägger ut ett par alster till här. Det är bla ett kort som vi gav till isacs fd dagmamma som precis fått en liten flicka. Den andra är en lo med isac och lucas där de somnat i bilen på vägen till danmark. Så här hittade jag dem när vi kom fram till sommarstugan. hihi

3 comments:

Ejris said...

hua är oxå lite trött o seg hostig o nysig hoppas det stannar vid det här....hatar att vara förskyld.
Hoppas du snart mår bättre KRAMIZ

Sannas vrå said...

Vilket sött kort du har gjort vännen.
Lo är väl för härlig med grabbarna som nannar gott.

kram Sanna

Unknown said...

vilken vacker kort o så söt lo!!! hoppas att du piggnar till snart!!