Thursday, September 4, 2008

inga kommentarer

Hmmm kommentarerna i mina blogginlägg har minskat... är bloggandet "ute" eller orkar folk inte skriva när de är inne och läser? Funderingar bara... men jag är ju superglad om jag får lite feedback eller liknande på antingen det jag skriver, mina foton eller layouter. Eller om man bara säger hej så man vet att det är någon som är inne och tittar här. Det hade jag uppskattat jättemycket.

I dag på jobb råkade jag ut för ett "tillbud" med en person. Så jag kom därifrån med blåmärken och en skakig kropp. Det kunde varit värre, men det är ju inte sånt man räknar med ska hända när man är på jobbet trots allt.
Jag var på scrapträff i fredags på scraproom. Det var väl okej... Jag satt med martina och scrappade och fick gjort tre layouter. Den första här är med Isac när han red på kamel på helsingörs julmarknad förra året. Han tyckte det var jättespännande.
Det mönstrade pappret är liksom "ludet" och det gör det lite extra kul med tanke på kamelen och dess päls.




Den andra layouten jag visar här i dag är på Lucas när han badar i badkaret. Han är ett riktigt vattendjur som bara älskar att få plaska och ha sig. Oftast är barumsgolvet helt vått efter att han har tagit sig ett bad.

Jag har precis klippt mannen med pappas trimmer. Det ser bättre ut än när han är såå långhårig. Innan han klipptes såg han ju ut som om han hade samma spretiga frisyr som einstein. Det är ju inte lika fint som om han varit hos frisören, men när man inte kan få honom att boka tid där så får jag ju ta saken i egna händer... Det är mycket trevligare att se honom i kort hår än långt och yvigt!!

Lämna gärna ett avtryck här så jag ser att det är någon som läser... annars kanske det inte är lönt att fortsätta med bloggandet om det enbart är för min egen skul??

6 comments:

Storstadslivet efter 40 said...

Pia lilla, hur ska jag veta om du lever eller ej om du inte uppdaterar bloggen. Du vet att jag e telefonrädd =). Fortsätt att blogga
Kram

Palle said...

hej hej här e en till som tittar in på din blogg dagligen. Ska bli bättre på att skriva. föresten jag tycker lon med kamelen e urläcker. snygg design. håller med anette. fortsätt blogga. kram mia

Anonymous said...

Hej!

Vilka underbara foton på sonen när han badar. Får väl också ta mig till en träff på scraproom så jag kan krama om dig.

Ha det bra
Lotta

Anonymous said...

...jag håller med talare nr.1 här, du vet jag o telefoner:) Hmm...
Likaså vill jag ha koll på dina fina alster o barnen mm.
So please, keep on blogging:)

Kramis **S**

Anonymous said...

Jättefina LOs Pia - som vanligt! Jag tror att det är många som märkt att antalet kommentarer minskat senaste tiden, och jag har själv blivit dålig på att kommentera; jag har så lite tid att surfa att jag vill hinna med så många bloggar som möjligt på kort tid. Men våga inte sluta blogga - hur ska jag då kunna få goda, glada skratt och se underbara kreationer?

Kram, Gunvor

Chris_P said...

Jag är bara glad om någon hittar till min blogg.
Många är nog inne här o tittar men orkar inte lägga kommentar.