Wednesday, September 10, 2008

nyklippt

I dag har jag varit hos frisören och blivit klippt. Det behövdes... :-) Det är fyra månader sedan och håret har växt en hel del sen dess.


Jag har inte jobbat ännu denna veckan, men i morgon är det i alla fall dags. Jag ska jobba natten fast innan dess ska jag till komvux och träffa lärare där. Jag har ju fått för mig att jag ska läsa in undersköteskeutbildningen på distans, så jag hoppas det går bra. Det är ju alltid bra med utbildning och jag har valt inriktning på psykiatri bla och det är bra att ha när jag jobbar där jag gör. :-)

Jag lägger ut ett par layouter här också till er att beskåda, den första på lille teo som bjöd på ett litet smajl till mig. Det värsta var att det inte fanns några papper med uggla på när jag var på scraproom, så jag fick göra mig en egen uggla, så det passade hans body. Det tog sin lilla tid att knåpa ihop den, men jag blev ganska nöjd faktiskt.

Det har också knåpats ihop en dubbellayout när jag hade scrapträff här hemma med några kompisar. Denna här är med Isac när han absolut ville smaka mitt godis som jag köpt på färjan. Jag försökte förklara för honom att det var surt godis, vuxengodis, och att han säkert inte tyckte det var gott. Det brydde han sig inte om utan han skulle absolut ha detta godis. Det var väldigt härliga miner han bjöd oss på måste jag säga. Hihi... Varsågod och njut.

1 comment:

Anonymous said...

härliga bilder igen :-)
Kram