Thursday, November 1, 2007

länge sen sista uppdateringen

Jag hinner inte med i mitt liv längre... skulle vilja uppdatera oftare men det hinns inte riktigt med nu. Förra veckan, i fredags var jag på scrapträff och fick nästan gjort 9 layouter! Den första här är inte klar... ska göra lite mer men är inte säker på riktigt vad ännu...

Många av layouterna är väldigt enkla men det är den stilen jag gillar mycket. Fotot är det som är det allra viktigaste för mig, även om jag älskar andras layouter med massor med detaljer. Jag är väl den lite mer sparsamma personen misstänker jag. :-)

Barnen har varit hemma hela denna veckan från dagis med hosta och feber... det är inget kul alls... men det är ju dessa tider så jag har ju nästan räknat med att det skulle bli så. Vi har haft massor med föreläsningar och liknande på jobb nu också så jag har haft fullt upp nästan varje dag känns det som, för man jobbar ju också där emellan.

I gårkväll var jag hemma hos sonja och scrappade lite. Det blev lite hastigt och lustigt så jag fick inte med mig så mkt papper. Blev altså inga nya layouter till mig och mina album i går, men däremot så fick jag gjort klart ett album med bilder från jobb när vi var iväg på ven. Det har varit kul att göra, det är ett album i det nya formatet 6x12".

Förhoppningsvis kommer det en uppdatering snart igen. På lördag ska vi äta gås med mina föräldrar, så det ska bli gott...
Tills nästa gång, ha det bra!

2 comments:

Anonymous said...

Hej Pia!
Jag har förstått att du har haft fullt upp och det har varit samma här.Dagarna rullar på av någon anledning...
Jättefina los som vanligt.Det var evigheter sen jag la upp några los eftersom vi har haft problem med router här och köpt ny så har inte man varit ut på några såna sidor på länge.Igår fick jag tummen ur och la upp några nya och fler ska det väl bli så småningom. Har några som är med i två tävlingar just nu bla.
Annars rullar livet på. Jimmi blir bättre (enligt mig) efter operationen men enligt honom går det inte tillräckligt snabbt. Efter ett par veckors skjutsande och servande så tar han nu bilen själv fram och tillbaka.

Till helgen ska vi träffa Andreas,Tony ,Allan och Ramona för att äta en bit mat. Eleverna har haft höstlov och jag har hunnit med att byta gardiner,ha folk som kollar avloppet, klippa ner häcken på baksidan,skriva omdömen,rätta prov samt scrappa lite.

Ha en trevlig helg. Hälsa hela familjen /Elin

Sonja said...

Hej hopp!

Alltid lika spännande o se nya alster hos dig:)
Jaha, då var man inte i jobbtrallen igen, efter 9 veckors frid, men men... vad gör man:)
Hoppas det blev nån' gås för er idag?!

Kramis Sonja