Thursday, November 22, 2007

några till...

Jag har faktiskt skapat lite här hemma för en gång skull. Det är sällan det händer såvida jag inte bjuder in kompisar på scrapträff här hemma hos mig. Det blev till fyra nya julkort i soffan, kunde kanske blivit fler om man inte tittade på film samtidigt. ;-)
Det känns faktiskt superbra att göra av med lite spillbitar. Fast nu har det minskat rätt bra så jag har ju inte så mkt julpappersspill kvar. Snart är det dags att skaffa nytt papper...
Denna med ängeln som flyger har jag gjort så vecket inte är i mitten utan en del sticker ut... hoppas ni förstår min förklaring för det gör jag knappt själv måste jag säga. När det gröna pappret slutar där öppnar man, snögubbarna är på insidan så att säga... bättre än så kan jag inte förklara tyvärr...

Det blir nästan bling eller 3D-lack på alla korten. Det måste ju vara lite speciellt när det nu är julkort, det är ju bara jul en gång om året!
Det kommer nog fyra nya kort snart i bloggen för jag hade besök av Annette i förmiddags och då fick jag knåpat ihop fyra då med. Fast jag har ju inte hunnit fota dem än för jag skulle ju åka till jobbet. Det är ngn som har sagt till mig att man måste passa jobbet med. hmmm. :-)

4 comments:

Anonymous said...

Dina julkort ar verkligen jattefina!

Sonja said...

...ja man får kanske slänga ihop några själv, iallafall?!
Lite rester har man ju:)
Snyggt knåpat vännen!

/Sonja:)

Anonymous said...

Hej du. Jävlar vilken fart du får upp på o producera emellanåt :-). Fint fint.
Kramar

Anonymous said...

Vilken super-produktion Pia! Och fina är dom också dina kort!
Kram, Gunvor