Wednesday, November 7, 2007

dörrskyltar

Jag har för några månader sedan visat bilder som tagits hos en fotograf av barnen. Då väntade jag på två förstoringar och dessa har jag kommit på att de har inte blivit visade här ännu, så nu kommer de.
Jag bara älskar dessa två foton. De sitter på väggen bredvid varandra lite förskjutet så det ser ut som om Lucas tittar upp på Isac. Såå glad jag är över dessa tavlor!! Blir jätteglad när jag ser dessa två underbara killar!!
Så jag tänkte jag skulle fortsätta med min hyllning till mina två pågar genom att visa dessa två dörrskyltar jag gjort till dem. Isacs skylt har varit klar en stund men jag har inte fått mig att göra klart en till Lucas med eftersom det var lite problem med figuren jag skulle försöka mig på att klippa ut och göra till hans tavla. Det slutade med att jag valde att göra en nästan likadan kille på båda tavlorna.
Jag känner mig faktiskt nöjd med resultatet av båda två och är glad över att de äntligen är klara... Nu väntar vi bara på att deras rum ska bli klara också! Det ser jag mkt fram emot...
Här hemma är det väldigt förkylt. Jag har varit på strokeutbildning i dag... dagen har jag klarat av med hjälp av panodil, nässpray och en massa papper att snyta sig i. Det kändes som en väldigt lång dag måste jag säga... sitta i ett källarrum med dålig luft en hel dag är inte någon höjdare. Fast utbildningar är ju alltid bra dock. :-)
That´s it for today.

Vill bara säga till alla som jag brukar vara inne hos på deras bloggar att jag känner aldrig att jag hinner med längre, och speciellt inte att kommentera vilket jag är ledsen för. Det blir lite då och då som jag får ta mig tid, men misströsta inte. Jag läser oftare än jag kommenterar. ;-)

6 comments:

Sonja said...

Ja du, strokeutbildningen var verkligen se-eeg, även om man lärde sig lite nytt trots allt... lokalen är ju ingen höjdare!
Dina tavlot blev kanon - tur att du valde att göra dom lika, men ändå olika;)

Krya på er alla!
Kram Sonja

Sannas vrå said...

Vilka underbara foton.
Hoppas att du har det bra. Det var ett tag sen vi pratade vid. Vi måste bara ta oss tid för en kopp kaffe!!

kram Sanna

Anonymous said...

Håller med övriga att dina foton är underbara. Du ska inte ha dåligt samvete det är samma sak för oss andra. Krya på er och ha en trevlig helg /Kram Elin

Ejris said...

åh så himla fina porträt=) o dörr skyltarna KANON du kan ju
kramisar

Storstadslivet efter 40 said...

Stackare, e inte förkylningarna över än! Tänker på dig och hoppas att du blir bättre för jag saknar våra samtal; öga för öga.
Underbara tavlor och tjusiga foton
Om du vill kan du göra tavlor till mina töser oxså
Kramar Annette

Jozebelle said...

Ni verkar få jäeefint och vilka underbara tavlor, förstår att du är sååå nöjd med dom!