Friday, November 23, 2007

ytterligare 4...

...kort har det blivit. Annette var ju här och hälsade på i går så då fick jag ju pyssla lite med henne. Fast vi startade med lite nybakade bullar. Mumma.... Det hade vi ätit till frukost också men det är ju aldrig fel.

Jag fick gjort fyra nya kort och är jätteglad över att ha börjat pyssla med dessa. Det är ju superkul som omväxling till layouterna...


Mannen har varit sjuk hela veckan. Det är inte så kul dock... Han har hunnit varit hos läkaren två ggr denna veckan samt haft två telefontider. Det är inte lätt... Vi får väl hoppas han mår bra på måndag så han kan jobba lite igen. :-) Det blir ju tråkigt för honom i längden att vara hemma varje dag...
Jag är lite nervös över kräksjukor och sånt nu. Det går på dagis har jag fått berättat och det är ju inget kul. Jag vill ha en frisk familj och om vi absolut måste vara sjuka så undanber jag mig sådana sjukor... *ryser*

Hoppas verkligen att alla ni andra slipper denna sjukan också... och att helgen blir bra. För min del är det jobb som gäller...

2 comments:

Ejris said...

wow så vackra kort!!!! helt underbara

kram

Anonymous said...

Lika fina som dom tidigare! Fanken var du är flitig Pia!