Saturday, November 10, 2007

projekt ovanvåning

På begäran har jag blivit tvungen att lägga in bilder på vår ovanvåning, eller det som så småningom ska bli vår ovanvåning. :-)
I skrivande stund håller mannen på att dra rör till elementen. Vi vill ju inte frysa om vintern där uppe. Finns inte ord för hur mkt jag längtar efter de extra kvadratmetrarna och de extra rummen som vi får när allt är klart. Fast jag har ju insett att det krävs en hel del om vi ska bli klara i år, ser det väl i princip som omöjligt utan det blir nästa år som det är klart där uppe. :-)

Första bilden här visar klädkammaren till vänster och toaletten till höger. :-) Eller blivande ska man kanske säga... Nästa bild här är från allrummet in till det ena rummet.
Och här är från allrummet och in i andra rummet. :-)
Och så slutligen en bild från andra rummet och ut mot allrummet, man ser öppningarna till toalett och klädkammare där också.
Det är så här det ser ut just nu... mannen jobbar på så att vi kanske någon gång ska kunna stänga till helt där uppe och få värme där. :-) Isac har redan nu bestämt att han ska ha ett lila rum, får väl se om det ändras under resans gång. hihi

3 comments:

Anonymous said...

Tusen tack för titten! Det ser riktigt riktigt spännande ut! Och vill barnet ha ett lila rum så tycker jag han ska få det ;)
Kram, Gunvor

Sonja said...

Jag skulle oxå behöva en ny ovanvåning - ovanför den jag har!!! hihi!
Klart killen ska ha lila rum, det kan bli hur coolt som helst:)

Kramis *S*

Anonymous said...

Vilka fina foton på killarna!
Håller med dej om att kommentera, det tar ju inte så läng tid egentligen men när livet rusar på i 150 knyck då hinner man inte...inte ens läsa.
Men jag tänker ofta på alla jag besöker iallafall!
Kram!