Wednesday, February 14, 2007

alla hjärtans dag...












I dag är det alla hjärtans dag...






Hade smugglat ner ett kort till sambon i hans väska, tyvärr så hade han inte öppnat väskan i dag, så han upptäckte det inte förrän jag frågade efter det i dag...



Hade en del överraskningar här hemma till mannen. Ballonger, bakelser, blomster-ljus-arrangemang, hjärtehamburgare till middag, kärleks yoghurt, nalle, raring-kalsonger mm. Lägger upp lite bilder på de grejer han fått i dag. Det är kul att överraska. Det enda han inte hittat än är chokladen som ligger under huvudkudden. Hihi...






Var på 60 års kalas i eftermiddag också men det är ingen hit att åka på sånt med två trötta barn ensam. Som tur var så var mina föräldrar där också och kunde hjälpa till lite så jag fick ätit maten i alla fall.






Packa står på schemat i kväll eller kanske i morgon bitti. Får se när det blir av... Vi åker nämligen till Danmark för begravningen på fredag...

2 comments:

Anonymous said...

Jag kommer gärna till dig och scrappar men varför ska du bo så långt bort??

Kram
Ulrika

Lilo said...

Oj vad mycket presenter på Alla Hjärtans Dag! =)Och du! Kanske jag kan sänka semmelpriset? Eller så kan du baka själv, det är superlätt! =)