Sunday, February 4, 2007

söndag

Det har inte hänt ngt speciellt i helgen. Jag har mest känt mig hängig och så... igår var vi bara hemma och tog det lugnt och i dag har sambon och barnen varit iväg på simning (babysim och minisim). Mormor följde med och hjälpte till med barnen och det gick bra...
Ville mest dela med mig av lite bilder jag tog nu i eftermiddags... De två första är på Isac. Bilder som visar hur det kan se ut om man leker lite för vilda lekar med sin far... Tur att ett bamseplåster hjälper på allt även om det bara får sitta på i två minuter.
Han ramlade och lyckades landa med hakan på sitt halsband så det blev rejält svullet och ett bra märke... tur att det inte blev värre.
Här ser man tydligt hur svullet det är. Hakan har inte riktigt den formen som den borde ha. hihi
Det var inte lätt att fota i kväll för blixten gjorde hela skinnet vitt nästan, så det syntes inte... Men ni ser väl lite grand. :-)
Och så en mysbild. Pelle kelar lite med katten. :-) Tänk att jag har hela huset fullt av galningar... hihihi ;-)
Hoppas alla haft en bra helg!!

1 comment:

Sonja said...

...och dagen efter var det ännu blåare - det vet jag, hihi! Jag har ju sett hans haka live - stackars liten:)
Men bilderna lyckades du få kanon ändå, trots hans lilla eländiga haka!

Som det kan bli:)
Kramis *S*