Monday, February 5, 2007

jag överlevde...

...tandläkarbesöket i dag. Jag hatar verkligen tandläkaren och räkningen efteråt också för den delen. Blev fattig och blev av med ett hål... bara ett hål kvar som ska lagas om knappt en månad. Usch och tvi.
Tack sonja för dina tips dock. Det kändes bra att blivit peppad kvällen innan och dessutom var det inte helt fel med min mp3 spelare med mig så att jag kunde skruva upp ljudet när de där hemska instrumenten som låter startades.
Tack även för en trevlig fika på eftermiddagen. Det behövde jag, fem timmar efter tandis när den dubbla bedövningen ÄNTLIGEN släppt. Isac glömde rätt snabbt att han blivit sliten från sina nya killkompisar. hihi...

3 comments:

♥ Pia... said...

Hej vilken tur .:) det gör man alltid som tur är. men det är ingen lustupplevelse att gå till tandläkaren precis...

Sonja said...

Kul att ett par relativt enkla tips kunde hjälpa lite - även om det aldrig är kul att gå till tandläkaren!
Som sagt, tack själv för en mysig em:)

Kram från "Rudolf med röda mulen":)))

Ejris said...

hua ja tanläkaren sätter skräck i mig...gör vad som helst istället för att gå till tandläkaren kelar med spindlar:S men inte tandläkeren jösses får ju en puls på 300!!

hoppas hakan är bättre nu pekar neråt missat att kolla till dig nån dag:S

kram