Friday, February 9, 2007

trött i dag igen...

I gårkväll ville Isac pyssla så det gjorde vi. Jag fick gjort två kort till två tävlingar, det är inte illa tycker jag med tanke på att Isac satt bredvid och skulle ha hjälp, låna saker osv hela tiden. :-)
Tyvärr tror jag inte att jag "får" lägga upp korten eftersom det var till tävlingar, men jag får lägga upp den här sen när tävlingen är avgjord. :-)

Natten har varit hemsk som många dessförinnan nu. Två timmar var jag uppe med Lucas och han bara skrek. Började med att försöka "buffa" honom i rumpan typ Anna Wahlgren-stuk. Men efter en halvtimme utan det minsta resultat, snarare tvärtom, så gav jag upp och tog upp honom. Satt med honom i soffan och han bara skrek och skrek. Jag vet att han inte vill sitta ner utan helst ska man gå med honom, men dels var jag så trött och dels så orkar jag inte gå och bära på honom hela tiden. Jaja... jag var ju inte direkt levande när Lucas vaknade i morse, inte heller när Pelle km in och bad mig kolla honom medan han badade, eller när han bad mig gå upp för han skulle till jobb...

Ska fika i dag med en av mammorna från dagmamman isac går hos. Hon har också bebis som är några månader äldre än Lucas och hennes stora tös är året äldre än Isac. Det ska nog bli trevligt.

3 comments:

Annika said...

Huga, att inte få sova tär på en! Hoppas att det vänder snart! Kramis!

Sonja said...

...håller med föregående talare - hoppas ni får en lugnare helg vad gäller sömnen!
Nu far vi iväg, men vi ses igen på söndag vännen:)

Kramis Sonja

Virre said...

Usch vilken natt, hoppas att det blir lugnare några nätter nu så du får ladda batterierna lite. Det är så jobbigt att inte få sova ordentligt!

Kram på dig!