Tuesday, February 13, 2007

jag har en hemlis. :-)

Men än kan jag inte avslöja den. Hihihi... Själv får jag reda på mer nästa fredag, kanske blir det ett avslöjande då, eller inte. hihihi Det känns rätt kul att det för en gång skull är jag som har en hemlighet. :-)

I går fick jag scrappat en del också. Åkte hem till sonja efter en hel dag med gnäll och skrik från barnen. Jag kände mig helt slut i huvudet så när Sonja sa att de skulle scrappa, hon och Vera, så hoppade jag på direkt för det lät underbart med en liten brejk från hemmet. Självklart hörde jag med Pelle först och det var okej sa han. Tänk att jag har en sån underbar man som han. :-) Känner mig lyckligt lottad även om man ibland kan ha olika åsikter. Sånt är ju livet, det hade varit trist om man alltid hade känt precis samma om alla saker.


Jag fick gjort fem layouter och ett kort. Kortet väntar jag med att visa tills morgondagen är över. ;-) Det blev scrappat en del mer än mina egna barn. Tyckte jag behövde lite variation i det hela. kände mig mest nöjd med layouten med kajsa och alice. Doodlade på den och texten ritade jag av i frihand från ett papper jag skrivit ut från word. Sen lite 3-d lack på det hela, det blev toppen. Så skönt det är när man har ett par vänner som kan hjälpa till med råd och liknande när man sitter mitt uppe i det hela. Tack Sonja och Vera.


Mamma ringde och sa att min kusin skulle begravas på fredag. Tydligen har det hela berört pappa mycket så han ville iväg på begravningen. Tanken var då att han skulle ta tåget dit och hem på fredag själv. Jag erbjöd mig att jag och barnen kunde följa med, så det kanske inte blev för tungt för honom. Tillslut blev det till att vi åker torsdag med bilen och sover hos min moster, sen hem igen efter begravningen på fredagen. Känns lite trist att vara med på min kusins begravning, de ska inte gå bort än...

Ja, ja... det var lite från mig. :-) Ha en trevlig tisdagskväll.

6 comments:

Anonymous said...

Spännande med en hemlis! Ser fram emot att få reda på vad det är!

Kram Ulrika

http://sweetsweede.blogg.se

Anonymous said...

Kramar i massor till dig i dag =)

Martina

Sanna F said...

Vad många fina layouter du gjort!
Spännande med en hemlis!!!

Anonymous said...

Nääää, inte rättvist!!! Jag vill veta nuuuuu!

Jag är grymt impad av hur flitig duär när du träffar andra och pysslar! LO:erna är jättefina (som vanligt!)

Kram, Gunvor

Sonja said...

Flotta alster som vanligt vännen:) Favvisen denna gången blev nog den med "fri hands doodlingen", läckert värre!
Hoppas er tripp till Danmark kommer att gå bra... trots omständigehterna! Ska tänka på er...

Kram kram Sonja

Anonymous said...

Fina LO.

Hoppas resan till Danmark går bra, tänker på dig.
Kramiz
Ingela