Thursday, February 28, 2008

Rooosa

Jag har scrappat rosa till min stora kille. Det är inte ofta som den färgen används hemma hos mig i scrappingens värld såvida jag inte "lånar" någons dotter. Av ngn anledning så är det oftast deras barn som har rosa kläder osv, men denna gången fick jag till det bra tyckte jag med att scrappa rosa till Isac. Jag känner mig själv nöjd med resultatet. Dagen har vi tillbringat på flera olika ställen, jag och barnen... Först körde vi ut till öppna förskolan i kvidinge på förmiddagen efter vad som kändes som en lååång morgon hemma. Det var en massa lek och bus där och en liten liten sångstund. Sen hem och äta lunch.
Därefter körde vi mot helsingborg, men tog en liten paus på vägen och hälsade på Sonja. Det verkade vara lyckat, där isac lekte med lego och lucas undersökte allt och lite till. hihi
Därefter körde vi hem till sanna där annette redan var. Eftermiddagen och kvällen gick åt med att scrappa lite och prata en massa. Barnen lekte och hade kul.
Men vägen hem blev barnen väldigt tysta... kan det bero på att det var en timme efter sängdags samt att det hänt så mkt i dag tro? Tja, jag vet ju inte om jag ska jobba i morgon ännu så det lär väl tiden visa.

5 comments:

Sonja said...

Inte störigt alls att det är i rosa... tvärtom blev det superfint:)
Tack själv för en trevlig titt in idag:) Lever fortfarande på Lucas blöta pussar, mmm:))

Kramis *S*

Ejris said...

åh så snyggt..ska nog köpa bruna kläder till killarna så kan ju ajg med scrappa rosa tänkte inte på det=)
krams o ha en trevlig helg

Marie said...

härlig layout!

Anonymous said...

hittade cirkelskäraren på papprika.se 239kr...hoppas att man får den i början av veckan=) kramis Ejris ologgad just nu

Anonymous said...

Snyggt med det rosa till det bruna! Det känns inte alls "o-killigt"!

Kram, Gunvor