Wednesday, February 27, 2008

en ofrivilligt ledig dag??


I dag står jag tillgänglig för jobb men har ännu inte hört ngt om att de vill ha mig in för att jobba... En extra ledig dag kanske? även om jag inte valt det själv... Fast jag kan ju bli inringd ända tills klockan är fyra så det blir ju att ha telefonen i närheten.
Jag har två layouter som jag fått publicerat på olika bloggar... En där temat var ordet NÄRHET. Det blev en lo med mannen och äldsta sonen som leker sina många lekar. :-) En annan typ av nähet med andra ord. hihi
Den andra layouten var efter en annonsutmaning där jag scrappade en lite annorlunda men rolig layout om festens ingredienser... Blev själv nöjd med den. :-)
Jag känner mig lite ledbruten i dag med ont i kroppen, men det ska ju gå det med. Får se om jag kan hitta på något att göra med barnen så dagen inte blir så lång. Vädret är så tråkigt, regnigt och blåsigt... Det är inte direkt något kul väder att vara ute och leka i.

2 comments:

Anonymous said...

Vilka fina Lo:s

Anonymous said...

Härliga LO´s Pia.

Hoppas du fick dagen att gå trots det trista vädret och att kroppen känns bättre.

Kram Maria